Cesta: Titulní stránka > Hlavní menu > Informační systém ORG > Provoz ORG > Novinky > Projekt Základní registry byl 1. 7. 2012 spuštěn
Kontrola byla zahájena na základě podnětu městské části, jejíž obecní strážník nalezl na nelegální skládce vyhozené dokumenty obsahující osobní údaje. Jednalo se listinné dokumenty vzniklé z běžné přepážkové činnosti banky.
Šetřením bylo zjištěno, že ztrátu dokumentů zavinili dva zaměstnanci společnosti, která pro banku zajišťuje ochranu a převoz finančních částek a dokumentů, a kteří nedodrželi základní povinnosti, které jim byly prokazatelně uloženy. Kontrolou bylo konstatováno, že tito dva pracovníci se dopustili porušení § 14, který upravuje odpovědnost zaměstnance, který zpracovává osobní údaje podle zákona č. 101/2000 Sb. Bylo zjištěno, že s oběma zaměstnanci rozvázala dodavatelská společnost pracovní poměr, jakmile zjistila ztrátu dokumentů a porušení povinností zaměstnance, a to ještě před zahájením kontroly.
Kontrolu řídil inspektor MVDr. František Bartoš.
Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.