Cesta: Titulní stránka > Hlavní menu > Publikace > Anotace > Ochrana osobních údajů v oblasti nabízení obchodu nebo služeb, direkt marketingu a cestovního ruchu, J. Nejedlý a kolektiv, Vydavatelství mag CONSULTING, s. r. o., Praha 2002
Tato publikace je věnována jedné z významných oblastí týkající se ochrany osobních údajů.
Úvodní kapitola přináší informace o ochraně osobních údajů v Evropských společenstvích, o jejím významu a důvodech právních úprav. První část druhé kapitoly pojednává na obecné úrovni o ochraně osobních údajů v oblasti nabízení obchodu nebo služeb, direkt marketingu a cestovního ruchu v právním řádu České republiky. Ústředním námětem této části je výklad nejdůležitějších ustanovení zákona o ochraně osobních údajů se zřetelem na oblast nabízení obchodu nebo služeb, direkt marketingu nebo cestovního ruchu.
Ve druhé části se hovoří o ochraně osobních údajů v souvislosti s její aplikací v konkrétních podmínkách v oblasti nabízení obchodu a služeb a cestovního ruchu.
Závěrečná třetí kapitola shrnuje výklad učiněný v kapitolách předchozích.
Přílohou této příručky je ukázka vzoru smlouvy mezi správcem a zpracovatelem osobních údajů a text Zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Publikace je určena všem, kteří v dané oblasti působí. Užitečné informace v ní najdou i ostatní čtenáři, kteří se blíže zajímají o ochranu osobních údajů.
Zobrazit aktuální dokumenty | archiv dokumentů | dokumenty včetně archivu
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.