Cesta: Titulní stránka > Základní odkazy > Tiskové zprávy > Tiskové zprávy a konference - Archiv
Za této situace může každý, kdo projeví zájem o záznam svého hovoru, využít své právo na informace garantované § 12 zákona č. 101/2000 Sb., jímž je stanoveno: “Požádá-li subjekt údajů o informaci o zpracování svých osobních údajů, je mu správce povinen tuto informaci bez zbytečného odkladu předat.“
Obsahem informace je vždy sdělení
Správce údajů (tj. subjekt rozhodující o provozu call centra) má právo požadovat za poskytnutí informace přiměřenou úhradu, nepřevyšující náklady nezbytné na poskytnutí informace.
Povinnost správce poskytnout informace subjektu údajů upravenou v § 12 zákona o ochraně osobních údajů může za správce plnit zpracovatel.
PhDr. Hana Štěpánková
ředitelka tiskového odboru,
tisková mluvčí
Nacházíte se v módu "Bez grafiky", takže vidíte tuto stránku bez zdobné grafiky a pokročilého formátování. Pokud váš prohlížeč podporuje CSS2, můžete se přepnout do grafického módu.